Company history/background
In 2014 is het administratiekantoor opgericht. Sinds 2016 wordt er met een klein team van 3 personen (2,2 FTE) gewerkt. Vanaf februari 2024 is het aantal FTE uitgebreid naar 2,4 FTE (inclusief directeur). Het administratiekantoor behartigd de belangen van ruim 200 ondernemers uit de regio. Van ZZP’ers tot klein MKB tot zo’n 10 medewerkers.
Company activities
Administratiekantoor biedt hoogwaardige financiële planning op maat voor succesvolle ondernemers. Na oplevering van het Plan ervaren de klanten een diepgaand gevoel van tevredenheid. Ze verzorgen de boekhouding en de aangiften (inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting, omzetbelasting, loonbelasting, dividendbelasting etc.) van hun klantenkring. Het kantoor heeft een goede tariefstructuur, die meegroeit naarmate de boekhoudingen van de klanten groeien. Tarieven worden jaarlijks geïndexeerd. Binnen het kantoor wordt met strakke processen gewerkt voor een efficiënte werkwijze.
Unique selling points
Administratiekantoor biedt hoogwaardige financiële planning op maat voor succesvolle ondernemers. Na oplevering van het Plan ervaren de klanten een diepgaand gevoel van tevredenheid. Vaak krijgen ze de vraag of we ook de boekhouding voor hen kunnen verzorgen. Op dit moment moeten we echter 'Nee' verkopen, vanwege onze beperkte personele capaciteit.
Other
We zijn actief op zoek naar een betrouwbare partner die onze visie omarmt en de capaciteit heeft om samen deze visie te realiseren.
General information
- MBI candidate
- Strategic acquisition
- Investor