Company history/background
De huidige eigenaren zijn de onderneming in 2014 gestart.
Company activities
De onderneming is een prachtige vergaderfaciliteit op een centrale locatie in Nederland. Uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer en de auto. De onderneming beschikt over 16 ruimtes van verschillende groottes, van 2 personen tot 100 personen. De ruimtes zijn geschikt voor (hybride) vergaderingen, workshops, trainingen en kleinschalige evenementen. Bij het boeken van de ruimtes kunnen klanten verschillende extra servicepakketten afnemen zoals catering, apparatuur en technische ondersteuning. Klanten bestaan uit de (semi)overheid, welzijnsorganisaties en het bedrijfsleven. Een belangrijk deel van de klanten maakt al jaren gebruik van deze onderneming. Na de lockdowns is de omzet alweer hoger dan in 2019. Eind 2019 heeft de onderneming er een extra verdieping bij betrokken waardoor er ruimte is voor groei. De gemiddelde bezettingsgraad is tussen 35%-40% in 2023. De onderneming is aangesloten bij een vernieuwende franchiseformule. Zij maakt gebruik van de website en het boekingsplatform van de franchise, alsook de verschillende tools die de franchise extra levert aan de aangesloten organisaties. De franchiseformule is wederzijds opzegbaar.
Unique selling points
- Diverse aantrekkelijke ruimtes voor 2 tot 100 personen.
- Locatie is heel centraal en grenst aan Intercity Station
- Loyale klanten
General information
- MBI candidate
- Strategic acquisition
- Investor