Company history/background
De onderneming in kwestie heeft een eigen gevestigd chocolademerk en is gespecialiseerd in de online verkoop van handgemaakte luxe en personaliseerbare chocolade. Circa de helft van de omzet gaat via B2C en de andere helft is B2B verkoop. De ondernemers willen de onderneming onderbrengen bij een collega foodbedrijf of een enthousiaste buy-in kandidaat.
Unique selling points
- Originele, handgemaakte en personaliseerbare chocoladecadeaus
- Actief in hoger segment “online chocolade”
- Ruime ervaring in volledig custom-made chocolade (B2B & B2C)
- Langlopende samenwerking met grotere online partij in Gifting
- Potentie tot verdere uitbreiding
- Unieke technische (chocolade) oplossingen voor zakelijke klanten
- Extensie voor klantenservice van bedrijven
- Oplossingen voor het aanbieden van personeel/relatiegeschenken met “branded” pagina’s (snel en eenvoudig op te zetten)
- Krachtig merk dat bekend staat als A-merk voor handgemaakte chocolade
- Het merk leent zich uitstekend voor andere chocoladeproducten en/of fysieke winkels
Other
De onderneming leent zich uitstekend voor een collegabedrijf in de chocola of in food in brede zin. Ook is de onderneming geschikt voor een enthousiaste ondernemer die er vol tegenaan gaat.
General information
- MBI candidate
- Strategic acquisition