Note! This profile is sold or inactive and is therefore no longer available.
Back to the overview

Herenmode speciaalzaak op sterke locatie regio Utrecht

Sold or inactive #105119 - Available since May 12, 2023

Company history/background

Het bedrijf is gestart in 1965 onder de vorige ondernemer hierdoor nog steeds een begrip in de regio. In 2012 overgenomen door de huidige ondernemer. Vaste trouwe klanten zijn gebleven en jongere doelgroep heeft de weg naar de winkel gevonden.

Company activities

Servicegerichte verkoop van mode aan de man.

Unique selling points

Toegankelijke, gepassioneerde, open en eerlijke adviezen en verkoop voor een langere duurzame relatie.

Other

De onderneming is interessant voor zowel een startende ondernemer met ervaring in de branche, als een ondernemer die wil uitbreiden met een extra filiaal.

General information

Region
Zuid-Holland
Sector
Retail non-food
Type of company
Clothing store
Legal entity
One - man business
Type of transaction
Assets / liabilities
Life phase enterprise
Full-grown
Employees in FTE
< 5
Type of buyer
  • MBI candidate
  • Strategic acquisition
  • Investor

Financial information

Turnover last financial year
€ 250.000 - € 500.000
Asking price
To be agreed
Earnings before taxes
€ 0 - € 100.000

Interested or more information?

Save as favourite

Herenmode speciaalzaak op sterke locatie regio Utrecht
Zuid-Holland

Profile number: 105119

Date added: August 16, 2022

Sector: Retail non-food


Please login, if you have an account: Log in

If you have not an account, fill up your email address to save this profile in your favorites. A link with password creation will be sent to you by e-mail.

Send PDF-version by mail

Herenmode speciaalzaak op sterke locatie regio Utrecht
Zuid-Holland

Profile number:
105119

Date added:
August 16, 2022

Sector:
Retail non-food

You can email this profile in PDF version to yourself or to someone for whom this may be interesting. Enter the e-mail address and name of the person receiving the e-mail below and click send to send the profile.