Company history/background
De onderneming is bezig met het ontwikkelen van een digitaal geautomatiseerde personal trainer doormiddel van een integratie met AI en smartwatches. Het bedrijf is opgericht met een andere aandeelhouder actief in de sportvoeding branche om dit product te ontwikkelen voor hun klantensegment “spiergroei”. Door de snelle groei deze aandeelhouder in een andere investering lukt het niet om de nodige aandacht te besteden aan de dochteronderneming, mede hierdoor willen zij een gedeelte van de aandelen verkopen.
Company activities
Het verrichten van marktonderzoek, het aansluiten van innovators omwille van een succesvol ontwikkeltraject. Het managen van ontwikkelpartners. Ontwikkeling van training algoritmes.
Unique selling points
Innovatieve technologie:
- Geautomatiseerde dataverzameling, compatibel met Apple Watch
- Gepersonaliseerd lerend algoritme
- Nauwkeurige prestatie metingen doormiddel van “Velocity based training” algoritmes
- Duidelijk inzicht in training resultaten voor het geven van een voldaan gevoel
Other
Overig
Met de overname van aandelen wordt naast een investering van € 50.000 gezocht naar een partij die actief kan anticiperen in de strategie van het bedrijf. We zijn opzoek naar een actieve investeerder.
Het product is gericht op sportschoolbezoekers die trainen met onder andere het doel spiergroei. Uit intern marktonderzoek blijkt dat er frustratie ontstaat door de stagnatie van progressie bij de transitie van beginner naar amateur en amateurs naar gevorderd.
De groep kenmerkt zichzelf als mannen tussen de 18 en 23 jaar, die minimaal 2x per week trainen en gebruikmaken van voeding- en prestatie verbeterende supplementen.
Demo prototype: https://youtu.be/yCAQmACKRUA
Demo app mockup: https://youtu.be/tRFyGdwtMXM
Promotie video (oud): https://youtu.be/ssJJt2gbJZM