Gedreven ondernemer zoekt ter overname een bedrijf met eigen, onderscheidende producten, concepten en/of diensten. De producten of diensten zijn een kwaliteitsproduct (niche/focus) waar emotie in zit en die mensen of organisaties verder helpt. Er is een duidelijke toegevoegde waarde voor de klantrelatie en/of zijn omgeving, een duidelijke win-win. Het bedrijf heeft aantoonbare (internationale) groeipotentie.
Persoonlijk profielEen gedreven, positieve, mens- en resultaatgerichte ondernemer. Een dynamische en creatieve bruggenbouwer, die samen met een betrokken en enthousiast team duurzaam klantsucces creëert. Onafhankelijk denker, gericht op win-win en een sociaal ondernemer met een sterke commerciële drive.
Werkervaring
Succesvol in business development, opzetten van nieuwe concepten, sales, marketing en exportmanagement. Acht jaar succesvolle ondernemerservaring in eigen mkb-bedrijf. Krachtig coachend/regisserend leidinggeven, b-t-b- ervaring en ervaring/affiniteit met handels-, productie - en dienstverlenende bedrijven.
Opleiding/cursussen
BBA International Marketing & Management
Nima A en B
Fenedex Exportmanagement
Diverse managementcursussen
Duits en Engels vloeiend, Frans begrijpend, Portugees (Braziliaans Portugees) basis
Specialiteit
Het realiseren van vernieuwing (businessmodel, PMC, export, onlinestrategie) en groei. Creatieve out of the box denker ook met betrekking tot design/ontwerp/ontwikkeling. Het mobiliseren en coachen van een effectief team van mensen om duurzaam en stevige (internationale) groei te realiseren in een prettige, dynamische en respectvolle werkomgeving.
Samenvatting profiel
Branche
Bedrijf met eigen, onderscheidende producten, concepten en/of diensten, die een duidelijk toegevoegde waarde voor de klantrelatie en/of zijn omgeving hebben. Verbinding met de natuur in de breedste zin van het woord. Product of dienst roept positieve gedachten op en voorziet in duidelijke behoefte.
Karakteristiek
Producten en/of diensten met beleving voor specifieke doelgroep(en)
Kwaliteitsproduct- of dienst, geen middle of the road of discount
Voorsprong door benodigde expertise, innovatie, merks-/naamsbekendheid en/of eigen netwerkorganisatie
Schaalbaar, internationale expansie mogelijk
Cultuur
Resultaatgericht, dynamisch, enthousiast, leergierig, meedenkend, meewillend, respectvol, plat en informeel
Regio vestiging
BtoB, langdurige partnerships /klantrelaties, kwaliteitsbewust, win-win, co-creatie
Grootte
Ruime Randstad
Levensfase
Vanaf 5 medewerkers
Soort overname
MBI, geleidelijke overname met zicht op meerderheid