Onze missie is om een virtuele brug te slaan tussen de (lokale) consument en onze (offline) partners via de kracht van het internet (online). De combinatie van kopen (Buy) en laten uitvoeren (Do) creëert voor de consument een unique buying reason!
De beide initiatiefnemers hebben ruime ervaring en kennis in het opzetten van bewezen online concepten en de daarbij behorende softwareontwikkeling. Samen hebben zij dit unieke onlineconcept ontwikkeld. Het betreft een virtueel veilingplatform waar consumenten via hun zoekvraag hun behoefte naar een product kenbaar maken.
Aanbieders (partners) kunnen naast het product ook de uitvoering aanbieden. Hierbij kan de consument de verschillende aanbiedingen vergelijken en de beste deal selecteren.
Dit unieke concept is gebaseerd op de volgende twee pijlers:
1) De eerste pijler is het vinden en verkrijgen van de beste prijs voor een product/dienst via internet (Buy);
2) De tweede pijler is gebaseerd op gemak en service bij het vinden van het juiste partner voor levering inclusief aanvullende diensten (Do).
De onderdelen gemak en ontzorgen leveren de toegevoegde waarde als verlengstuk van de scherpe online-aanbieding. Met deze gemakkelijke tool verbinden we het online kopen (Buy) van een product met lokaal uitvoeren (Do).
Dit concept biedt juist (lokale) partners de mogelijkheid om actief het internet als verkoopkanaal te benutten. Zo is er een verdienmodel mogelijk aan beide kanten. De klant kan middels biedingen de allerbeste deal maken. Een win-win situatie voor zowel consument als partner.
Deze propositie is met name interessant voor investeerders en investeringsmaatschappijen die al actief zijn in online concepten en die met dit platform hun dienstenaanbod voor huidige participaties kunnen verbreden dan wel verbinden. Tevens is een relevant netwerk van belang om dit unieke platform verder uit te rollen. Ook voor MBI kandidaten kan dit een interessante optie zijn mits zij voldoende aantoonbare financiële middelen hebben.