Deze Nederlandse startup heeft een wearable art concept ontwikkeld dat uniek is in de markt. De onderneming biedt jonge kunstenaars een podium en inspireert tegelijkertijd de consument. Momenteel zijn er overeenkomsten gesloten met een aantal Nederlandse kunstenaars die zeer enthousiast zijn over het concept.
Het concept wordt half oktober gelanceerd tijdens het Amsterdam Dance Event (ADE Playground 2015). Diverse bekende Nederlandse artiesten hebben aangegeven het concept te willen promoten, zowel via festivals als social media. De producten worden online verkocht en de onderneming bouwt momenteel actief aan een online community. De eerste collectie is ontwikkeld en de wintercollectie is in ontwikkeling.
In 2016 is de onderneming van plan om nieuwe afzetmarkten te veroveren. De initiatiefnemer die een groot netwerk heeft en commercieel sterk is, zal betrokken blijven binnen de onderneming. Om het concept internationaal uit te rollen zoekt de onderneming een mede-eigenaar die ervaring heeft op het gebied van e-Commerce. Deze kandidaat investeert mee in de verdere professionalisering van deze onderneming.
Investering in de onderneming is nader overeen te komen.