12/01/2015 Geplaatst

Gevestigd in

Nederland

Algemene informatie

Branche

Detailhandel Non-Food

Soort bedrijf

Overig

Rechtsvorm

N.v.t.

Transactievorm

Nader te bepalen

Levensfase onderneming

Volwassen

Aantal medewerkers (in FTE)

< 5

Type koper

  • MBI kandidaat
  • Strategische overname


Financiële informatie

Omzet indicatie

Vertrouwelijk

Indicatie overnamebedrag

N.o.t.k.

Resultaat voor belasting

Vertrouwelijk


Overig
Deze formule vindt dat klanten altijd het beste geholpen worden door ondernemers die voor hun eigen inkomen afhankelijk zijn van het resultaat dat zij voor hun klanten leveren. Ondernemers in de elektronicamarkt zijn namelijk uitstekend in staat de eigen markt te bewerken en zeer goede service te bieden aan klanten. We zien ook dat ondernemers die zich focussen op klantinteractie een beter resultaat bereiken. Deze ondernemers zijn geholpen met professionele support op de verschillende aspecten van ondernemerschap. De formule is erop gericht zelfstandige ondernemers in alles te ondersteunen om het beste uit hun winkel(s) te halen. Met ruim 100 vestigingen en een herkenbaar winkelbeeld is dit een formule die z’n kracht al heeft bewezen. Wat niet betekent dat ze stilstaan. De formule zet de ondernemer centraal, een ondernemer die weet dat zijn of haar kracht ligt in het kennen en bewerken van het eigen marktgebied. Een ondernemer die telkens net verder gaat waar anderen stoppen. Een ondernemer die pas tevreden is als zijn of haar klanten dat zijn. De formule is sterk en ambitieus en heeft een uitstekende propositie voor goed afgebakende marktgebieden, zoals (grotere) wijken en middelgrote gemeenten. De formule neemt de ondernemer enerzijds veel zorg uit handen en biedt veel kennis en ervaring. Anderzijds biedt de formule juist ook vrijheid voor de ondernemer om te doen waar deze het beste in is: klanten tevreden stellen. De formule richt zich op die groep consumenten die niet zelfstandig een productkeuze kunnen of willen maken en dus behoefte hebben aan een professioneel en betrouwbaar advies. Door het grote aanbod van merken en producten zien zij vaak door de bomen het bos niet meer. Zij zijn op zoek naar zekerheid, vertrouwen en de juiste oplossing voor hun probleem. Als franchisenemer garandeert u dat de klant altijd de juiste keuze maakt door uw vakmanschap en hoge kwaliteitsstandaard. De formule heeft een tweede verkoopkanaal met een webshop. De aansturing van de webshop gebeurt centraal vanuit het hoofdkantoor. De verdiensten zijn voor de ondernemer. Om de webshop zo goed mogelijk te promoten zet de formule een groot scala aan middelen in zoals de clickable folder, bannering, Google Adwords, social media, nieuwsbrieven en productplaatsing op vergelijkingssites. Daarnaast heeft de formule een eigen Twitteraccount en zijn ze aanwezig op Facebook. Voor de formule wordt een uitgebreid reclameplan samengesteld. Het reclameplan is een mix van offline en online middelen die elkaar versterken. De folder is een belangrijk onderdeel van het reclameplan. Bij elke folder hoort een instore pakket met prijskaarten, stoepbordposters en E-Poster. E-Poster is een narrow castingscherm dat aanbiedingen en filmpjes toont van folderaanbiedingen. Ook de waardes van de formule komen veelvuldig terug. Om E-Poster extra aantrekkelijk te maken voor de consument wordt ook het weerbericht getoond en loopt onderaan het scherm een balk met het laatste nieuws. Een daadkrachtig middel om de aankoopbeslissing bij de klant te bevorderen. En meer… De franchisenemer wordt door het hoofdkantoor professioneel ondersteund met alle facetten van marketing, winkelondersteuning, training en opleiding en natuurlijk assortiment en inkoop. Uiteraard blijft er genoeg ruimte over voor eigen (product)keuzes.Om in de lokale online vindbaarheid te voorzien, kan iedere ondernemer eenvoudig een eigen website in de huisstijl van de formule opzetten en beheren. Deze site is een afgeleide van de overkoepelende website van de formule. Zo kan iedere ondernemer zich lokaal profileren zonder hiervoor technische kennis nodig te hebben. Wekt deze formule uw interesse? Vraag dan geheel vrijblijvend informatie aan en de formule neemt contact met u op! Entreegeld: €125 Totale investering: variërend Benodigd eigen vermogen: variërend Gemiddelde omzet per vestiging: €900.000

Formule in electronica zoekt ondernemers
Regio
Nederland
Branche
Detailhandel Non-Food
Type
Te koop aangeboden
Omzet
Vertrouwelijk
Overname
N.o.t.k.