Profiel nr. 101304
26/03/2020 Geplaatst
Gevestigd in
Noord-Nederland
Ook interessant voor
Overijssel
Branche
Dienstverlening
Soort bedrijf
Accountancy, administratie en belastingadvies
Rechtsvorm
N.v.t.
Transactievorm
Nader te bepalen
Levensfase onderneming
Groeiend
Aantal medewerkers (in FTE)
< 5
Type koper
Omzet indicatie
€ 0 - € 100.000
Indicatie overnamebedrag
N.o.t.k.
Resultaat voor belasting
Vertrouwelijk
Bent u financieel/fiscaal/bedrijfseconomisch opgeleid en heeft u altijd al een administratiekantoor willen starten of heeft u een reeds bestaand kantoor en bent u op zoek naar samenwerking met andere gelijkgestemde kantoren? Wij informeren u dan graag over dit profiel en onze samenwerking in Noord Nederland.
De activiteiten van het administratiekantoor hebben betrekking op:
Ons administratiekantoor werkt voor wat betreft het routinematige accountancy werk met een ICT straat. Deze ICT straat bestaat onder meer uit scan & herkensoftware Dizzydata, financiële en bedrijfseconomische dashboards Visionplanner, online boekhoudsoftware Exact Online, belastingsoftware Elsevier Nextens en een klantenportaal Pinkweb. Met deze ICT straat kunnen wij het routinematige werk voor een groot deel geautomatiseerd verwerken, zodat we vooral onze tijd kunnen besteden aan het meedenken met en het adviseren van onze klanten.
Het te starten administratiekantoor in Noord NL maakt deel uit van een groeiend netwerk van ruim 50 administratiekantoren, accountancyspecialisten en bedrijfsadviseurs door heel Nederland. Naast het geven van bedrijfsadvies ontzorgen wij onze klanten in alles wat komt kijken bij het voeren van een gezonde administratie, inclusief belastingaangiftes en het financiële jaarwerk. Klanten van ons kantoor kunnen rekenen op persoonlijk contact waarin we in begrijpelijke taal uitleg geven over de cijfers. Tegelijkertijd kunnen alle kantoren en hun klanten terugvallen op de kennis, continuïteit en professionaliteit die doorgaans alleen grote accountantskantoren kunnen bieden. Zo combineren wij het beste van twee werelden en werken we zowel persoonlijk als professioneel.
Onze ervaring is dat een startend kantoor (0 euro omzet bij de start van de samenwerking) na 2 jaar een omzet van 75.000 tot 110.000 heeft gerealiseerd. Dit is mogelijk doordat een kantoor zich volledig kan richten op klantenwerving en begeleiding van klanten en slechts minimale tijd kwijt is aan randzaken, zoals ICT en regelgeving. Neem vrijblijvend met ons contact op.