Menu

Profiel nr. 68202

Administratiekantoor ten behoeve van een Franchisenemer in provincie Flevoland

19/06/2019 Geplaatst

Gevestigd in

Flevoland

Algemene informatie

Branche

Dienstverlening

Soort bedrijf

Accountancy, administratie en belastingadvies

Rechtsvorm

Eenmanszaak

Transactievorm

Nader te bepalen

Levensfase onderneming

Volwassen

Aantal medewerkers (in FTE)

0

Type koper

  • MBI kandidaat
  • Strategische overname


Financiële informatie

Omzet indicatie

0 - 100.000

Indicatie overnamebedrag

N.o.t.k.

Resultaat voor belasting

Vertrouwelijk


Bedrijfshistorie / achtergrond

In de provincie Flevoland zoeken wij ter overname van een klein administratiekantoor een nieuwe franchisenemer (omzet € 25.000).

De leiding van bij ons aangesloten kantoren is in handen van zelfstandig ondernemers. De centrale organisatie ondersteunt de lokale kantoren met innovatie en vernieuwing, kwaliteitsbevordering en -bewaking, faciliteiten gericht op continuïteit en bereikbaarheid, faciliteiten op het gebied van marketing en reclame en leadgeneratie, en tenslotte enorme inkoopvoordelen. De franchisegever is een organisatie, die door passie gedreven (startende) administratiekantoren wil helpen succesvol te zijn, en zo ‘fun' en trots te ervaren met hun eigen bedrijf. De franchisegever is geen hiërarchische organisatie waarbij het hoofdkantoor dicteert. Daarom is er regelmatig overleg tussen alle aangesloten franchisenemers om het functioneren van onze formule te evalueren en waar mogelijk te verbeteren. Op deze manier wordt bereikt dat de ondersteuning vanuit het hoofdkantoor optimaal wordt afgestemd op de behoeften. Bovendien kunnen de franchisenemers op deze wijze hun eigen ervaringen uitwisselen en leren we hier met elkaar van.


Activiteiten van het bedrijf

Als administratief dienstverlener onderhoudt je de relatie met jouw klanten. Je verzorgt de boekhouding of ondersteunt de klant in de verwerking ervan. Je zorgt voor de diverse aangiftes en onderhoudt de relatie met de belastingdienst.
Daarnaast verstrek je pro-actief en periodiek managementinformatie aan jouw cliënten, spreekt resultaten door en adviseert waar mogelijk over verbeteringen.


Overig

Je beschikt over een aantoonbaar werk- en denkniveau op HBO-niveau. Het inrichten en voeren van een boekhouding moet je beheersen. Je dient te beschikken over minimaal affiniteit met fiscale wetgeving en vraagstukken (iedere franchisenemer volgt een gedegen aanvangsopleiding en vervolgtrainingen).

Je bent mensgericht en wordt er blij van om klanten te helpen bij financiële en fiscale vraagstukken. Zelfstandig werken is voor jou een pre en zelfmanagement is dan ook geen probleem. Je bent flexibel en integer. Je bent bereid te opereren binnen de contouren van de landelijke faciliteiten en je ziet de meerwaarde hiervan voor de kwaliteit en continuïteit van jouw eigen presteren. Natuurlijk ben je loyaal aan de ambities van de franchisenemer.