Ter overname wordt aangeboden een reclamebureau in het midden van Nederland dat sterk is in het hele communicatieproces, van concept & creatie tot uitvoering & productie.
De onderneming richt zich met name op winkelvloercommunicatie en retail- & shopperactivatie (POP/POS segment). Daarnaast biedt de onderneming ook verpakkingsontwerp, merkpositionering en merkcommunicatie & -activatie aan.
De onderneming heeft een goede positie in de branche met een uitstekende reputatie en een trouw klantenbestand.
Met circa 10 medewerkers werd in de afgelopen jaren een stabiele omzet gerealiseerd van circa 1,5 mln., met een historisch genormaliseerd bedrijfsresultaat van 250k à 300k. Het reclamebureau heeft ruim 30 klanten in Nederland en België.
De reden van verkoop is dat de eigenaar het graag wat rustiger aan wil gaan doen. Hij zou graag zijn aandelen overdragen maar is bereid om nog enige jaren betrokken te blijven om zorg te dragen voor een goede overdracht.
Het meest logische profiel van de kopende partij is een reclamebureau met dezelfde of een aanpalende specialisatie zodat de beide bureaus elkaar kunnen versterken en/of aanvullen.
Bij serieuze interesse is, na ondertekening van een geheimhoudingsverklaring, het informatiememorandum beschikbaar.