laatst bijgewerkt op: 08-12-2016

Dit profiel is verkocht of niet meer actief. Onder aan de pagina vindt u meer profielen die corresponderen met dit profiel.


ACCOUNTANTSKANTOOR OP BASIS VAN FRANCHISE

profiel nr. geplaatst branche soort bedrijf
62256 15-03-2016 Dienstverlening Acc.- administratiekantoren en belastingadviseurs
regio transactievorm aantal personeelsleden oppervlakte in m2
Nederland Overig minder dan 5 (of niet van toepassing) N.v.t.
omzet laatste boekjaar resultaat voor belasting overnameprijs rechtsvorm
Vertrouwelijk Vertrouwelijk n.o.t.k. N.v.t.

omschrijving

GAAT UW KANTOOR DEEL UITMAKEN VAN EEN LANDELIJK NETWERK?

Onze opdrachtgever is een ondernemende en eigentijdse formule voor zowel administratiekantoren als accountantskantoren. Daarnaast is er ruimte voor specialisten. Er zijn nu bijvoorbeeld al fiscalisten, pensioenadviseurs en advocaten bij de organisatie aangesloten. Binnen de organisatie werkt men als collega's met elkaar samen en delen hun kennis met als doel om MKB organisaties financieel te ontzorgen en (on)gevraagd te adviseren.

De organisatie bestaat sinds 2003 en heeft zich de laatste jaren als kwaliteitsformule bewezen. Zij zijn inmiddels gegroeid naar een landelijke dekking met 35 vestigingen. Het servicekantoor is gevestigd in de Randstad en ondersteunt de franchisenemers op het gebied van ICT, marketing, kennis en kwaliteit. Naast algemene ondersteuning geloven zij in maatwerkbegeleiding van de franchisenemers. Op deze wijze haalt men het maximale uit iedere vestiging.

VOORDELEN VAN AANSLUITING

• Beschikking over volledig geïntegreerde infrastructuur (o.a. Accountview, Twinfield, Loket, YOB, Infine, Elsevier Nextens, Newviews),
geen eigen beheer;
• Beschikking over CRM software, inclusief urenregistratie, facturatie en documentenbeheer;
• Verkooptrainingen en gebruik kunnen maken van telefonische acquisitie;
• Gratis leads vanuit diverse eigen websites;
• Uitstekende vindbaarheid van eigen kantoor op internet;
• Collegialiteit met andere vestigingsleiders en regionaal overleg;
• Schaalvoordelen door gezamenlijke inkoop;
• Toegang tot samenwerkingsverbanden;
• Telefonisch klankbord van specialisten;
• Profileren als onderdeel van landelijk werkend kantoren netwerk met accountants, fiscalisten en financieel adviseurs.

PROFIEL VAN KANTOORLEIDER

• Minimaal HBO werk- en denk niveau;
• Ervaring in de accountancy;
• Fulltime als kantoorleider bezig willen zijn;
• Ambitie om kantoor te leiden met enkele medewerkers;
• Klantgerichte houding en samenwerkingsgerichte instelling;
• Hoge kwaliteitsgerichte instelling.

Bent u geïnteresseerd? Neem dan contact met ons op. Wij zijn gaarne bereid u uitgebreid te informeren.


Notice: Use of undefined constant php - assumed 'php' in /home/2130405203/web/templates/partials/footer.php on line 29