laatst bijgewerkt op: 02-12-2016

Dit profiel is verkocht of niet meer actief. Onder aan de pagina vindt u meer profielen die corresponderen met dit profiel.


VERNIEUWENDE ONLINE APP VOOR RECRUITMENT

profiel nr. geplaatst branche soort bedrijf
58230 01-10-2013 Dienstverlening Uitzendbureaus, detachering
regio transactievorm aantal personeelsleden oppervlakte in m2
Nederland Aandelentransactie minder dan 5 (of niet van toepassing) N.v.t.
omzet laatste boekjaar resultaat voor belasting overnameprijs rechtsvorm
N.v.t. N.v.t. € 100.000 - € 150.000 B.V.

omschrijving

De onderneming
• Twee ervaren, vanuit een sterke visie gedreven ondernemers met ervaring in internationaal opererende bedrijven op directieniveau en achtergronden in hoger management, strategisch HRM en internationale recruitment, introduceren een unieke en onafhankelijke web applicatie voor strategische recruitment dat aansluit op de huidige trends op de arbeidsmarkt en zorgt voor optimalisatie van recruitmentprocessen met een kwalitatief hoger resultaat tegen lagere kosten.

Activiteiten van de onderneming
• Door de optimalisatie en integratie van employer branding, Social Media, de belangrijkste wervingskanalen en de mogelijkheid om externe recruiters te selecteren op specialisme, kwaliteit en prijs, hebben werkgevers volledige regie over het wervingsproces en bepalen zelf de kosten en het resultaat van werving.
• De applicatie verzamelt veel data en genereert hiermee ken- en stuurgetallen waarmee werkgevers de meest succesvolle wervingsstrategie kunnen kiezen.
• Uniek is de mogelijkheid voor werkgevers om externe recruiters voor een opdracht te selecteren of een tender uit te zetten. Iedere recruiter heeft een profielpagina waarop een kwalitatieve waardering van opdrachtgevers en kandidaten staat.
• Voor externe recruiters is de applicatie van grote toegevoegde waarde, omdat zij door een goede marktpositionering en kwaliteit van dienstverlening zich sterk kunnen onderscheiden van de concurrentie en meer business kunnen genereren.

Aandachtspunten van de onderneming
• Het platform is eind augustus 2013 online gegaan en moet nu in een redelijk tempo haar marktpositie realiseren in eerste instantie de technische sector in Nederland.
• Er is een activatiecampagne ontworpen, dat op het juiste moment in de markt gelanceerd, moet zorgen voor een snelle en goede naamsbekendheid.
• Er is interesse getoond voor het concept vanuit het buitenland. De kansen die dit biedt, moeten gepaard gaan met de primaire focus in NL

Behoefte van de onderneming
• De ondernemers en huidige investeerders hebben gezamenlijk ruim EUR 200k ingelegd. Een succesvolle uitrol in Nederland vraagt een additionele EUR 150k.

Motieven voor investeren/financieren
• Uit eerder marktonderzoek en de huidige salesgesprekken blijkt dat het gekozen business model als innovatief en van grote toegevoegde waarde wordt gezien.
• Er zijn reeds verschillende werkgevers en externe recruiters die zich hebben aangemeld voor de web applicatie en hier nu gebruik van maken.
• De (internationale) arbeidsmarkt wordt de komende jaren krapper en mobieler. Transparantie, marktwerking, efficiency en effectiviteit worden zeer belangrijk.
• De ondernemers verwachten in 2014 EUR 660 K omzet te behalen en in 2015 winstgevend te zijn.


Notice: Use of undefined constant php - assumed 'php' in /home/2130405203/web/templates/partials/footer.php on line 29