laatst bijgewerkt op: 02-12-2016

Dit profiel is verkocht of niet meer actief. Onder aan de pagina vindt u meer profielen die corresponderen met dit profiel.


OPEN JIJ DE VOLGENDE WINKEL VAN DEZE FORMULE IN ASIAN LIFESTYLE

profiel nr. geplaatst branche soort bedrijf
51524 20-06-2011 Detailhandel Non-Food Franchise
regio transactievorm aantal personeelsleden oppervlakte in m2
Nederland Overig minder dan 5 (of niet van toepassing) 100 - 500
omzet laatste boekjaar resultaat voor belasting overnameprijs rechtsvorm
Vertrouwelijk Vertrouwelijk Vertrouwelijk N.v.t.

omschrijving

De Formule:

Een voor Nederland nieuwe franchiseformule in Asian Lifestyle is op zoek naar franchiseondernemers die de uitdaging zoeken om een eigen winkel te starten en deze succesvol en winstgevend te maken. Dit unieke franchiseconcept in Aziatische lifestyle producten wordt vanuit het hoofdkantoor in Azi? op diverse plaatsen in de wereld ge?ntroduceerd. Nederland is daarbij een van de eerste landen. Eind 2012 zullen 10 nieuwe winkels in grote steden in Nederland geopend zijn. De eerste winkel wordt in de loop van de zomer geopend in Utrecht.

In de winkels binnen het professionele netwerk wordt een uitgebreid, maar zorgvuldig op elkaar afgestemd assortiment bijzondere en kwalitatief hoogwaardige Aziatische lifestyle producten verkocht. Alle producten worden op duurzame en eerlijke gronden vervaardigd en aangeboden tegen redelijke prijzen. De producten worden zonder uitzondering gekenmerkt door een uniek ?verhaal?: hetzij door de ambachtelijke productietechniek (handgemaakt), hetzij door de bijzondere vormgeving, hetzij de organische manier van teelt etc. De winkels hebben een geheel eigen, luxe, sfeervolle inrichting en uitstraling waarbij de winkelinrichting ook door onze opdrachtgever in Azie wordt ontworpen en geproduceerd. Er wordt op een aantrekkelijke manier, uitgebreide achtergrondinformatie gepresenteerd over Azie, de aangeboden producten en hun productiewijze.

De franchisegever is een dynamische verkoop- en marketingorganisatie met meer dan 25 jaar ervaring op de Aziatische en internationale markt. Het aantal franchisenemers per land zal gelimiteerd zijn teneinde exclusiviteit(onderscheidend vermogen) van het merk te kunnen waarborgen. In de winkels zullen de producten overwegend worden verkocht onder de eigen merknaam. Daarnaast kunnen onder deze merknaam producten in andere winkels worden verkocht (shop-inshop).

Naast de franchisewinkels worden de producten gepresenteerd en verkocht via de webshop van de franchisegever, waarop franchisenemers zich kunnen abonneren. Onderdeel van de formule kan op termijn ook het verkopen van reizen naar Azi? zijn met een bijbehorend reisadvies. Deze diensten versterken het concept en dragen bij aan de aantrekkelijkheid van de formule (genereren van ?traffic? naar de winkels). De franchisenemers zullen vanuit een flinke vrijheid de mogelijkheid geboden krijgen hun business verder uit te rollen. Zo kan als onderdeel van de formule een klein ?grand cafe? worden ge?xploiteerd in aansluiting op een deel van het gevoerde assortiment (koffie en thee). De gemene deler ?Azi?? voor de producten en diensten biedt goede mogelijkheden voor marketing; hierdoor kunnen gerichte acties worden ge?nitieerd zoals thema-(landen)-weken. De winkels zullen als uitgangspunt een vloeroppervlak van ca. 140 m2 kennen en op goede (A1-A2) locaties gevestigd zijn. De primaire verantwoordelijkheid voor een goede locatie- en pandkeuze ligt in principe bij de franchise(onder)nemer. Onze opdrachtgever ondersteunt en adviseert bij deze keuze als onderdeel van de ondersteuning en begeleiding van haar franchisenemers, maar zeker ook omdat de juiste locatie- en pandkeuze van belang is voor de uitstraling van de organisatie.

Ben jij die enthousiaste franchiseondernemer met affiniteit met Azi?, die de volgende winkel gaat openen?





De Formule:

Een voor Nederland nieuwe franchiseformule ?The Bodhi - Asian Lifestyle? is op zoek naar franchiseondernemers die de uitdaging zoeken om een eigen winkel te starten en deze succesvol en winstgevend te maken. Dit unieke franchiseconcept in Aziatische lifestyle producten wordt vanuit het hoofdkantoor in Azi? op diverse plaatsen in de wereld ge?ntroduceerd. Nederland is daarbij een van de eerste landen. Eind 2012 zullen 10 nieuwe winkels in grote steden in Nederland geopend zijn. De eerste winkel wordt in de loop van de zomer geopend in Utrecht.

In de winkels binnen het professionele netwerk wordt een uitgebreid, maar zorgvuldig op elkaar afgestemd assortiment bijzondere en kwalitatief hoogwaardige Aziatische lifestyle producten verkocht. Alle producten worden op duurzame en eerlijke gronden vervaardigd en aangeboden tegen redelijke prijzen. De producten worden zonder uitzondering gekenmerkt door een uniek ?verhaal?: hetzij door de ambachtelijke productietechniek (handgemaakt), hetzij door de bijzondere vormgeving, hetzij de organische manier van teelt etc. De winkels hebben een geheel eigen, luxe, sfeervolle inrichting en uitstraling waarbij de winkelinrichting ook door onze opdrachtgever in Azie wordt ontworpen en geproduceerd. Er wordt op een aantrekkelijke manier, uitgebreide achtergrondinformatie gepresenteerd over Azie, de aangeboden producten en hun productiewijze.

De franchisegever is een dynamische verkoop- en marketingorganisatie met meer dan 25 jaar ervaring op de Aziatische en internationale markt. Het aantal franchisenemers per land zal gelimiteerd zijn teneinde exclusiviteit(onderscheidend vermogen) van het merk te kunnen waarborgen. In de winkels zullen
de producten overwegend worden verkocht onder de eigen merknaam. Daarnaast kunnen onder deze merknaam producten in andere winkels worden verkocht (shop-inshop).

Naast de franchisewinkels worden de producten gepresenteerd en verkocht via de webshop van de franchisegever, waarop franchisenemers zich kunnen abonneren. Onderdeel van de formule kan op termijn ook het verkopen van reizen naar Azi? zijn met een bijbehorend reisadvies. Deze diensten versterken het concept en dragen bij aan de aantrekkelijkheid van de formule (genereren van ?traffic? naar de winkels). De franchisenemers zullen vanuit een flinke vrijheid de mogelijkheid geboden krijgen hun business verder uit te rollen. Zo kan als onderdeel van de formule een klein ?grand cafe? worden ge?xploiteerd in aansluiting op een deel van het gevoerde assortiment (koffie en thee). De gemene deler ?Azi?? voor de producten en diensten biedt goede mogelijkheden voor marketing; hierdoor kunnen gerichte acties worden ge?nitieerd zoals thema-(landen)-weken. De winkels zullen als uitgangspunt een vloeroppervlak van ca. 140 m2 kennen en op goede (A1-A2) locaties gevestigd zijn. De primaire verantwoordelijkheid voor een goede locatie- en pandkeuze ligt in principe bij de franchise(onder)nemer. Onze opdrachtgever ondersteunt en adviseert bij deze keuze als onderdeel van de ondersteuning en begeleiding van haar franchisenemers, maar zeker ook omdat de juiste locatie- en pandkeuze van belang is voor de uitstraling van de organisatie.

De Productengroepen:

Home Decor Coffee & Tea Furnishing Textiles Thai spa Ceramics & Tableware Candles & Incense
Bijoux & Jewelry Note cards

Wat biedt deze franchisegever aan de franchisenemer ?

De franchisegever biedt onder andere de volgende ondersteuning:

Het gebruik van het handelsmerk (bekende bedrijfsnaam, logo en slogans);
De professionele kennis en ervaring van The Bodhi International op het gebied van:
bedrijfsvoering, procedures en richtlijnen (Franchise Manual)
training van nieuwe franchisenemers en hun personeel
(inter)nationale marketing
Kwaliteitscontrole tijdens productie en voor verpakking en verzending;
Etikettering en labellen, BAR-codering, verpakking en verzending van de producten,
Systematische en effici?nte voorraadadministratie per franchisewinkel;
Achtergrondinformatie over de producten en fotocollage van het productieproces van de producten;
Kleding voor het personeel;
Lidmaatschap van The Bodhi webshop (optioneel)
Web beheer van The Bodhi Webshop
Ontwerp, productie en levering van de gehele winkelinrichting;
Rechtstreekse levering van de producten aan de franchisewinkel;
Gezamenlijke marketing en marketingondersteuning (internationaal, per continent of land);
Internetbestellingen naar de bij de web shop aangesloten franchisenemers;
Advies en ondersteuning bij het zoeken van een geschikte locatie en pand;
Advies bij de aanpassing en herinrichting van de winkel;
Planning en ondersteuning bij promotie van de opening van de nieuwe winkel;
Kwaliteitscontrole en ondersteuning van het franchisenetwerk via reguliere bezoeken aan de franchisewinkels;
7 dagen per week beschikbaar voor bestellingen, vragen en advies in het Nederlands.
Wie zoeken we?

We zoeken voor deze franchise keten ondernemers die beschikken over de volgende kwaliteiten:

Ondernemerskwaliteiten
Ruime levenservaring
Enthousiast, gedreven en energiek
Sterke persoonlijkheid
Communicatief
Bereidheid tot investeren
Commercieel gedreven
Ervaring als zelfstandig ondernemer bij voorkeur in de retail is een pre
Affiniteit met Azi?

Ge?nteresseerd?
Wij helpen je graag bij het zetten van de eerste stappen op het pad van franchiseondernemerschap.
We nodigen je uit om contact met ons op te nemen en het avontuur aan te gaan.

Tags (trefwoorden)
Asian | Azie | lifestyle | franchise | formule



Notice: Use of undefined constant php - assumed 'php' in /home/2130405203/web/templates/partials/footer.php on line 29