laatst bijgewerkt op: 02-12-2016

Dit profiel is verkocht of niet meer actief. Onder aan de pagina vindt u meer profielen die corresponderen met dit profiel.


START JE EIGEN ADMINISTRATIE- ADVIES KANTOOR

profiel nr. geplaatst branche soort bedrijf
51521 20-06-2011 Dienstverlening Acc.- administratiekantoren en belastingadviseurs
regio transactievorm aantal personeelsleden oppervlakte in m2
Nederland Overig minder dan 5 (of niet van toepassing) 50 - 100
omzet laatste boekjaar resultaat voor belasting overnameprijs rechtsvorm
Vertrouwelijk Vertrouwelijk Vertrouwelijk N.v.t.

omschrijving

Je werkt al een hele tijd in de financi?le dienstverlening en je bent toe aan een nieuwe uitdaging met meer vrijheid in je dagelijkse werkzaamheden?

Onze opdrachtgever is een advies- en administratiekantoor met ruim 30 vestigingen in heel Nederland. Opgericht in 2003 en sinds 2006 actief als franchiseformule. De vestigingen ondersteunen het midden- en klein bedrijf bij het voeren van de boekhouding, doen van belastingaangiften en de jaarwerkzaamheden. Sparringpartner zijn voor ondernemers of managers, dat is waar de nadruk op ligt. Het controllerschap wordt op deze wijze toegankelijk gemaakt voor het MKB. De nadruk ligt verder op het persoonlijke contact, met vaste aanspreekpunten, en het in begrijpelijke taal uitleggen van de cijfers.

Speerpunten:

Proactief in omgang met de ondernemer;
Het geven van inzicht in de cijfers van de bedrijven door middel van specifieke management rapportages;
In samenspraak met ondernemers uitzetten van financi?le acties naar de toekomst;
Heldere prijsstelling. De activiteiten worden op abonnementsbasis uitgevoerd tegen een vast maandelijks bedrag, zodat de ondernemer niet met onaangename verassingen wordt geconfronteerd;
Online en innovatief: er wordt gewerkt met behulp van een digitale administratieve snelweg. Klanten krijgen de mogelijkheid om de in te boeken stukken via een digitale postbus aan te bieden.

Wat bied deze franchisegever haar franchisenemers?

Training en ondersteuning bij de start van de eigen vestiging;
Toegang tot administratieve software (o.a. AccountView) vanaf iedere werkplek. Koppelingen met jaarrekening-, belasting- en salarissoftware zijn aanwezig;
Internetboekhouden met analyse van cijfers voor klanten;
Online salarissoftware met HRM functies;
Onbeperkte helpdesk voor financi?le, fiscale of operationele vragen;
Ondersteuning bij acquisitie van klanten, o.a. door middel van het doorsturen van informatie-aanvragen en actieplan marketing;
Toegang tot samenwerkingsverbanden (inkoopcombinaties, brancheorganisaties);
Toegang tot intranet met sjablonen en werkprocedures;
Kunnen profileren als volwaardig en landelijk werkend kantoor met verschillende disciplines;
Inkoopvoordelen door centrale inkoop;
Drukwerk, brochures, nieuwsbrieven en website;
Ondersteuning bij leveren van kwaliteit in dienstverlening;
Delen van kennis en ervaringen met andere vestigingen.

Wat kost het?

Je betaalt eenmalig een entree fee voor extra begeleiding tijdens de startfase van je bedrijf.
Je betaalt een maandelijkse franchise fee, een percentage over de omzet.


Wie zoeken we?

De kandidaat franchisenemer heeft de volgende vaardigheden:

Minimaal HBO opleidingsniveau;
Minimaal 5 jaar ervaring binnen een administratie- of accountantskantoor of minimaal 7 jaar ervaring als (register)controller of financieel directeur;
Ambitie om een kantoor te willen opzetten met 5 man personeel;
Uitstekende communicatieve vaardigheden;
Energieke uitstraling;
Initiatiefrijk;
Proactieve instelling.

Spreekt de bovenstaande filosofie je aan? Wil je geen traditioneel administratiekantoor beginnen maar een kantoor dat zich richt op de adviesfunctie?

Wij helpen je graag bij het zetten van de eerste stappen op het pad van franchiseondernemerschap.
We nodigen je uit om contact met ons op te nemen en het avontuur aan te gaan.


Notice: Use of undefined constant php - assumed 'php' in /home/2130405203/web/templates/partials/footer.php on line 29