laatst bijgewerkt op: 07-12-2016

Dit profiel is verkocht of niet meer actief. Onder aan de pagina vindt u meer profielen die corresponderen met dit profiel.


ONLINE INKOOPSYSTEEM, TECHNOLOGIE, KLANTEN EN INKOOPORGANISATIE

profiel nr. geplaatst branche soort bedrijf
46666 15-02-2010 Dienstverlening ICT-dienstverlening
regio transactievorm aantal personeelsleden oppervlakte in m2
Nederland Aandelentransactie minder dan 5 (of niet van toepassing) N.v.t.
omzet laatste boekjaar resultaat voor belasting overnameprijs rechtsvorm
€ 200.000 - € 300.000 N.v.t. € 300.000 - € 400.000 B.V.

omschrijving

De organisatie biedt klanten complete eigen ontwikkelde webbased inkoop managementsystemen aan, gecombineerd met onafhankelijk inkoopadvies. De ondereming is gespecialiseerd in een combinatie van actuele inkoopexpertise binnen de hospitalitymarkt en kennis van de eigen ontwikkelde IT procurement systemen. Bij de organisatie werken 3 FTE en enkele externe projectmedewerkers met geheimhoudingsclausulen.

De eigen gebouwde IT-producten betreffen geautomatiseerde oplossingen voor inkopen, voorraadbeheer, inkoopcontractmanagement en de service wordt verleend met onafhankelijke advisering op realiseren van category management, margesbeheer op diensten bestaande uit meerdere inkoopeenheden, en inkoopefficiency van het supplychain en procurementprocess middels IT systemen.

Het onderscheidend vermogen is de sterke positie in de Hospitallity markt. Op dit moment heeft ze daar haar tevreden klanten en vooral specifieke kennis en footprint.

De vennootschap maakt onderdeel uit van een groter geheel die volledig gericht is op projectinrichting, design, fijn- en afbouw van interieuren en verkoop van operating supplies en equipment in de hospitallity markt. Vanwege het bouwen en onderhouden van het inkoop IT systeem, wat veel accent legt op specifieke ICT kennis en de daarbij behorende bedrijfsvoering, heeft de moederorganisatie besloten dat dze activiteiten niet meer binnen de strategie vindt passen. Daarom stuurt zij aan op een overdracht van de vennootshap.


Potentiele gegadigden zijn o.a. :

? Instellingen die intern of extern zeer divers moeten inkopen en hier (veel) objectieven aan koppelen.
? Bedrijven die zich focussen op kansen van additionele diensten in de hospitality, catering en zorgindustrie.
? Ondernemingen in de supplychain/ procurement industrie, van leverancier, distributeur tot service provider.
? Grotere ICT ondernemingen die procurementsystemen bouwen en deze specifieke kennis, markt en klanten wil overnemen.
? Bedrijven die footprint in de hospitality markt wensen.
? Bedrijven die juist een grote commerciele slagkracht kennen en verkopers zijn van systemen.
? Organisaties in de hospitalitymarkt die juist de eigenaar willen zijn van het inkoopsysteem in plaats van de license.


Omschrijving van de producten en diensten:

? Het product online bestelsysteem. Alle leveranciers worden in ??n database opgenomen, waardoor de besteller niet meer hoeft in te loggen op verschillende inkoopsystemen. De gedetailleerde managementinformatie die het systeem registreert en verwerkt maakt het eenvoudiger om de inkoop te sturen en geeft altijd een up to date overzicht van de inkoopprestaties.
? Voor inkoop van horeca aangelegenheden is er een menu engineering systeem ontwikkelt, waarmee op simpele wijze volledige menu concepten samengesteld kunnen worden en men de marge op gerechten kan bepalen. Tevens is het mogelijk om recepturen te delen en afbeeldingen en bereidingswijzen te publiceren.
? Voor inkoopcontractmanagement is een module in een beveiligde digitale omgeving, waarin alle inkoopcontracten worden beheerd. De contract informatie wordt overzichtelijk gepresenteerd in ??n web-based systeem, en is dus altijd en overal toegankelijk. Hierbij kan gedacht worden aan contractvoorwaarden, leveranciersgegevens, expiratiedata, actielijsten, processtappen en historische gegevens. De module helpt deze informatie te centraliseren en biedt rapportages die u in staat stellen optimaal rendement uit uw inkoop te halen. Condities vergelijken, compliance meten en leveranciersbeoordelingen uitvoeren behoren tot de mogelijkheden.
? Het product digitaal voorraadbeheer systeem helpt op correcte wijze de voorraad te registreren voor het opmaken van de balans. Door middel van elektronische registratie en de koppeling met andere inkoopdiensten wordt het eenvoudig een correcte registratie bij te houden. Door de koppeling met het bestelsysteem werken inkopers altijd met actuele prijzen.


Notice: Use of undefined constant php - assumed 'php' in /home/2130405203/web/templates/partials/footer.php on line 29