laatst bijgewerkt op: 02-12-2016

Dit profiel is verkocht of niet meer actief. Onder aan de pagina vindt u meer profielen die corresponderen met dit profiel.


UNIEKE PRACHTIGE ALLROUND KAPSALON

profiel nr. geplaatst branche soort bedrijf
33822 17-02-2009 Detailhandel Non-Food Kappers, schoonheidsverzorging
regio transactievorm aantal personeelsleden oppervlakte in m2
Limburg Activa / passiva transactie minder dan 5 (of niet van toepassing) 100 - 500
omzet laatste boekjaar resultaat voor belasting overnameprijs rechtsvorm
€ 100.000 - € 200.000 Vertrouwelijk Vertrouwelijk Eenmanszaak

omschrijving

Te koop aangeboden, een -zeer ruim geoutilleerde- vlotte kapsalon, met een mooie uitstraling. De kapsalon is gevestigd in Midden-Limburg, op een perfecte A1 lokatie in het centrum, met ruime gratis parkeergelegenheid en is zeer goed bereikbaar. De (dames-heren) kapsalon bestaat al een ruim aantal jaren en wordt geleid door een enthousiaste ondernemersvrouw. De zaak heeft een groot aantal trouwe vaste klanten. De omzet groeit nog elk jaar en de kapsalon heeft nog veel omzetpotentie. De omzet in 2007 bedroeg ca. 110.000 euro en is goed renderend.

De kapsalon is gevestigd in een schitterend huurpand, met een ordentelijke huur (ca. 110 m2) met een zeer ruim aantal knip en verfplaatsen.

De overname betreft de inventaris ?als nieuw!-, voorraad, activiteiten en de goodwill. (een activa-transactie dus). Er zijn 3 goed gemotiveerde parttime werknemers, die mee overgaan.

De kapsalon wordt aangeboden, omdat de eigenaresse een nieuwe uitdaging in haar leven wil gaan geven. Om een afbreukrisico voor de koper te minimaliseren, is zij bereid indien gewenst in overleg nog een tijd ?parttime- aan te blijven.

De overname is geschikt voor zowel een MBI-kandidaat, als mede een strategische koper, die een mooie aanvullende zaak ter uitbreiding zoekt.
Voor gemotiveerde kopers, een unieke aankoopgelegen met nog veel potentie.


Notice: Use of undefined constant php - assumed 'php' in /home/2130405203/web/templates/partials/footer.php on line 29