laatst bijgewerkt op: 09-12-2016
franchise formules
BusinessBuilding
BusinessBuilding Zakelijke dienstverlening
De Nederlandse Zorg Bemiddelaar
De Nederlandse Zorg Bemiddelaar Overig
BilancioBudget BV
BilancioBudget BV Assurantietussenpersonen
Finovion
Finovion Acc.- administratiekantoren en belastingadviseurs
Uw advertentie hier?
MEER FRANCHISEFORMULES De Nationale Franchise & Formulegids Franchise connect

Finovion

bedrijf branche soort bedrijf Finovion
Finovion Franchise B.V. Dienstverlening Acc.- administratiekantoren en belastingadviseurs
datum oprichting datum franchise contractduur facturatie
Oktober 2003 Januari 2006 5 jaar
fee exploitatie fee overig entreefee minimale investering
Aflopend van 9,5% tot 4,5% van de omzet op basis van de hoogte van de omzet met een maximum Geen 12.500 Computer, telefoon, auto
verwachte opbrengst terugverdientijd maximale huur vorig jaar
Tijdens kennismakingsgesprek verstrekt Binnen 3 jaar
oppervlakte in m2 inwoner aantal internationaal actief? internationale vestigingen?
Nee Nee
website zone expansie zoekt franchisers in? vestigingen
www.finovion.nl Nederland. 36

Finovion is een administratiekantoor dat werkt tegen een vast maandelijks abonnement en de MKB-ondernemer inzicht biedt in de cijfers

Administratiekantoor met duidelijke adviesfunctie.

Meerdere locaties in Nederland

Administratiekantoor of accountantskantoor met duidelijke adviesrol binnen accountancy franchisenetwerk.

Bent u ook van mening dat het anders kan binnen de accountancy? Moeten wij niet meer tijd besteden aan het klantcontact en bredere advisering in plaats van ons met randzaken bezighouden? Ons franchisenetwerk bespaart u veel tijd, waardoor u meer tijd over heeft om u proactief naar uw klant op te stellen. Ook levert het samenwerken met andere kantoren u direct een geldbesparing op omdat een aantal kosten gedeeld kunnen worden.


Wie is het franchisenetwerk?

Ons netwerk van samenwerkende kantoren bestaat ruim 10 jaar en onderscheidt zich als kwaliteitsnetwerk binnen de accountancy. De organisatie is gegroeid naar een landelijk dekkend netwerk met ruim 35 kantoren. Het servicekantoor is gevestigd in Rotterdam en ondersteunt de aangesloten kantoren op het gebied van ICT, marketing, kennis & leren van elkaar. Naast algemene ondersteuning biedt de organisatie maatwerkbegeleiding. Op deze wijze wordt het maximale uit ieder aangesloten kantoor gehaald.

Als aangesloten kantoor biedt u MKB organisaties het beste van twee werelden. Namelijk de persoonlijke aandacht en proactieve opstelling die juist een kleiner kantoor goed kan bieden. Terwijl de organisatie de voordelen van het grotere kantoor ook biedt, zoals continuïteit, allen kennis in huis en professionaliteit. Persoonlijk en professioneel: het beste van twee werelden dus.


Wat zijn de voordelen van deze samenwerking voor startende- en bestaande kantoren?

• Binnen twee weken een operationeel kantoor met slimme online ICT administratiestraat met boekhoudsoftware en belastingsoftware zonder eigen beheer;
• Zelfstandig kantoor, maar wel met mogelijkheden om van andere kantoren te leren;
• Leren van ervaringen van andere kantoren en collegialiteit;
• Snellere groei in klanten en grotere MKB klanten door je niet als ZZP kantoor te hoeven profileren;
• Eigen kantoor altijd bij de tijd omdat de organisatie continu in vooruitgang investeert;
• Gratis informatieaanvragen van MKB-ers die op zoek zijn naar een nieuw kantoor;
• Ondersteuning bij het werven van klanten middels marketingsessies, eigen belbureau, mailings in eigen regio en uitstekende online vindbaarheid van kantoor;
• Kostenbesparingen door schaalgrootte bij inkoop;
• Telefonisch klankbord van specialisten (fiscaal en operationeel);
• Profileren als onderdeel van landelijk werkend kantoren netwerk met accountants, fiscalisten en diverse specialisten.


Bent u financieel/fiscaal opgeleid en past een administratie- en/of accountantskantoor bij u met een duidelijke adviesfunctie? Neem dan contact met ons op. Wij informeren u graag over onze samenwerking.