Profile number 105552
16/11/2022 Date added
Located in
Europe
Also interesting for this region (s)
All of the country
Sector
Service industry
Type of company
Business services
Legal entity
Private limited company
Type of transaction
Shares
Life phase enterprise
Starting
Employees in FTE
0
Type of buyer
MBI candidate
Turnover last financial year
Confidential
Asking price
€ 0 - € 250.000
Earnings before taxes
Confidential
De onderneming koppelt bewuste consumenten aan duurzame merken. Dé autoriteit waar duurzame consumptie en koopkrachtverbetering hand in hand gaan. Consumenten hoeven niet meer eindeloos te zoeken. Het is uitgezocht en gecontroleerd op inhoud en waarheid. Duurzame consumptie wordt gestimuleerd en versneld.
Goedkoper en toegankelijk voor de massa!
Impact shopping en ontzorgen consument in optima forma. Het abonnement van €60 geeft toegang tot de beste deals voor een compleet pakket producten waar huishoudens dagelijks geld aan uitgeven. Het prijsverschil tussen een traditionele en een duurzaam product wordt grotendeels of in het geheel teniet gedaan. 2% van de omzet wordt via onze foundation gedoneerd aan lokale initiatieven. De lancering met 100.000 huishoudens is gepland in de lente van 2023. De internationale uitrol is aansluitend voorzien.
Als management en marketing expert ben je de spil in de expansie van het aanbod en alle merk-, marketing- en media-activiteiten (influencers, social marketing, educational marketing, performance marketing, media- en PR campagnes). Het volledige marketing spectrum is jouw ‘kindje’. Inclusief het contracteren en activeren van nieuwe merken. Eerst in Nederland, maar later ook in de landen om ons heen. De creatieve vrijheid, die nodig is om de strategie om te zetten in marketing performance van ons eigen merk en die van de individuele campagnes van partner merken, is vanzelfsprekend.
Het verdienmodel is het abonnement van € 60 per jaar. Duurzame merken worden bij elkaar gebracht. Merken die elkaar aanvullen in plaats van te beconcurreren. Merken betalen geen provisies! Deze krijgen een extra, uniek en laagdrempelig verkoopkanaal. Abonnementen worden gedistribueerd via meerdere kanalen. De modernste vormen van digitaal marketing worden ingezet.
Bouwstenen van toonaangevende technologie partners.
Toekomstbestendig.
IT omgeving van merken wordt in stand gehouden. De onderneming fungeert als ‘kraamkamer’ voor jonge en veelbelovende duurzame merken en als ‘accelerator’ voor scale-ups met purpose. Deze realiseren direct omzet en marketing exposure in het hart van hun doelgroep.
Onze opdrachtgever biedt een participatie aan. De hoogte van de inbreng is bespreekbaar. Voor iedere tranche van €25.000 wordt 1½% aandelenkapitaal op holding niveau verworven. Hierdoor profiteer je bij een exit van de beoogde, internationale expansie en spin-offs. Hoe ziet het vervolgproces eruit? Als je past binnen de visie van onze opdrachtgever en uit hetzelfde hout gesneden bent gesneden, willen we je graag uitnodigen voor een gesprek waarbij we de vervolgstappen met elkaar afstemmen.
Interesse? Neem direct contact met ons op.