Interactieve digital out of home software oplossing gereed voor verdere uitrol en doorontwikkeling .
Het product betreft een software oplossing die als een virtuele etalage door banken, retailers, uitzendbureaus en andere organisaties ingezet kan worden. Hierbij wordt gebruik gemaakt van kinect technologie en touch folie. De software wordt al of niet samen met hardware geleverd, waarbij gebruik gemaakt kan worden van prefered suppliers
Deze out of home oplossing is oorspronkelijk ontwikkeld voor- en in samenwerking met een lokale bank. Het product speelt in op belangrijke maatschappelijke ontwikkelingen en de veranderende behoefte van de consument. Veel bedrijven en organisaties sluiten steeds meer fysieke locaties en worden daardoor minder zichtbaar voor hun potentiële klanten. Veelal gaat dit samen met meer inzet van websites en apps en maakt het sluiten onderdeel uit van een omni-channel strategie.
Door een virtuele etalage toe te voegen aan deze strategie, kan men in het straatbeeld aanwezig blijven en zich tevens profileren op beurzen, evenementen en andere tijdelijke locaties, zoals bij leegstand. Het product is installatie gereed en kan desgewenst eenvoudig uitgebreid worden. Omdat het product al bij een paar lokale banken is geïmplementeerd ligt verdere uitrol daar voor de hand, echter dat is absoluut niet noodzakelijk.
Het product maakt gebruikt van moderne technologie, is breed inzetbaar en past binnen een goede omni-channel strategie, hierdoor is de potentiële markt groot.
Het huidige business model gaat uit van verkoop van de software, echter er zijn meerdere business modellen mogelijk. Naast een Saas oplossing kan ook gedacht worden aan het leveren / verzorgen van content, aanvulling op een narrowcasting oplossing of verkoop in combinatie met AV. Ook is het mogelijk om op basis van dit product zelf nieuwe oplossingen te (laten) maken en maatwerk gaan leveren.
Indicatievraagprijs: 100.000