15/12/2014 Geplaatst

Gevestigd in

Nederland

Algemene informatie

Branche

Detailhandel Non-Food

Soort bedrijf

Overig

Rechtsvorm

N.v.t.

Transactievorm

Nader te bepalen

Levensfase onderneming

Volwassen

Aantal medewerkers (in FTE)

< 5

Type koper

  • MBI kandidaat
  • Strategische overname


Financiële informatie

Omzet indicatie

Vertrouwelijk

Indicatie overnamebedrag

N.o.t.k.

Resultaat voor belasting

Vertrouwelijk


Overig
Met meer dan 650 winkels verdeeld over Spanje, Italië, Portugal en 35 andere landen, is deze franchiseformule de marktleider geworden in zijn parfumeriesector: eigen creaties van hoge kwaliteit aan een lage prijs. Expansie Het netwerk van verkooppunten is momenteel in volle expansie in Europa, Amerika, Afrika en Azië. In deze sector heeft het merk de sterkste groei gekend, met verkooppunten zowel in het centrum van steden als in commerciële centra. In tegenstelling tot vele franchises vraagt de formule geen instapkosten of royalties op de verkoop, maar werkt met een licentie overeenkomst. Het merk heeft het grote succes en ongeziene expansie te danken aan zijn producten van hoge kwaliteit, gecreëerd door het prestigieuze team van parfumisten, en zijn lowcost filosofie. De formule is de nieuwe manier om parfum te kopen, op een intelligente en verantwoordelijke wijze. Parfums worden niet meer gekocht omwille van het merk, maar omwille van de hoge kwaliteit, langdurige fixatie en de geurkarakteristieken, die de echte criteria worden voor de klant. De formule werd gecreëerd om te voldoen aan de noden van de moderne consument. Het is al langer geweten dat de hoge verkoopprijs van traditionele merkparfums te wijten is aan grote reclamecampagnes, speciale designflacons en hoge marketingskosten. Deze formule laat dit achter zich en concentreert zich op wat echt belangrijk is voor de klant: een hoge kwaliteitsparfum, aan betaalbare prijzen. De formule kenmerkt zich door een lage investering (vanaf € 25.000), een hoge commerciële marge en een hoge rentabiliteit. Producten Het merk biedt een grote variëteit van producten aan, tegen lowcost prijzen, geclassificeerd per geurfamilie. De klant kan de hoeveelheid parfum kiezen die hij wenst te kopen en de flacons zijn hervulbaar. De klant ondergaat een koopervaring en wordt ingeleid in de wereld van het parfum. Op basis van persoonlijkheid, smaak, karakter en lifestyle van de klant wordt zijn geurfamilie bepaald. Het aanbod wordt aangevuld door enkele andere producten zoals huisparfums, autoparfums, mikado’s en andere. Profiel kandidaat Deze formule is voor ondernemers, commerciëlen, beheerders en investeerders die gepassioneerd zijn door de parfumwereld en de directe verkoop. Ervaring in deze domeinen is niet vereist, dankzij de opleiding en de constante begeleiding van de formule. Deze franchiseformule zoekt dynamische kandidaten die zich bewust zijn van het belang van de klanttevredenheid, die het concept respecteren en professionalisme in zich dragen. Charisma en een commerciële spirit, die de klant op lange termijn tevreden wil stellen. Heeft u ondernemingszin met de juist waarden die belangrijk zijn voor de klant, dan biedt de formule u deze opportuniteit aan! Voordelen als franchisenemer: - opleiding inclusief - geen royalties - geen instapkosten - begeleiding en advies bij het zoeken van een geschikte locatie - begeleiding bij de opening van de winkel - continue ondersteuning - centraal georganiseerde marketingcampagnes - exclusiviteitszone Entreegeld: €0 Totale investering: vanaf € 25.000 Spreekt deze formule u aan? En heeft u een ambitie om als ondernemer aan de slag te gaan? Vraag dan geheel vrijblijvend informatie aan!

Snelgroeiende formule zoekt franchisenemers
Regio
Nederland
Branche
Detailhandel Non-Food
Type
Te koop aangeboden
Omzet
Vertrouwelijk
Overname
N.o.t.k.