Bedrijf is apart, je moet ervan houden. Het publiek dat hier komt doet dat overduidelijk. Jong of oud, ze zijn in voor iets nieuws. Zoals saté geserveerd op een dakpan had de chefkok op Bali gezien of een pizza geserveerd in een pizzadoos. Bedrijf ligt buiten het toeristische epicentrum van Maastricht, waardoor ze het vooral moeten hebben van mond-tot-mondreclame. Doordat ze vier keer per jaar de seizoenskaart vernieuwen, verveelt het bedrijf nooit.
Er komen dus veel vaste gasten. Naast de seizoensgerechten kun je bij het bedrijf altijd terecht voor hardlopers als Limburgse grotchampignons, gefrituurd in bierbeslag. De brasserie heeft twee terrassen: een aan de straatkant en een op de binnenplaats. De laatste doet Ibizaerig aan. Lekker nonchalant met veel hout en riet. Hier kun je heerlijk onderuitzakken met een van de vele cocktails die ze schenken.
Bovenstaande alinea's verwoorden op de website de sfeer welke typerend is voor deze zeer markante, goed renderende en gastvrije exploitatie.
Je welkom voelen, verrassingen ervaren, onvervalste gastvrijheid in combinatie met kwaliteit van geserveerde producten; daar staat het bedrijf bekend om!
Regionale, maar meer nog nationale en internationale pers en glossybladen weten deze locatie te vinden als er geschreven wordt over bijzondere horecabedrijven waar je moet geweest zijn.
Apart? Nee: logisch!; en dat ervaar je alleen maar door er zelf geweest te zijn.
Terras aan voor- en achterzijde.
Courante inventaris;
Er rusten geen leveranciersverplichtingen op deze locatie.