Bedrijf:
Administratie- en advieskantoor voor het MKB. Verzorgen van financiële- en salarisadministraties, belastingaangiften, fiscaal advies, personeelsadvies, bedrijfsadvisering en financiering. Aangesloten bij landelijke franchiseorganisatie, hoofdvestiging. Inbreng van eigen kantoor mogelijk. Gebruikte systemen: Accountview, Twinfield, Infine rapportgenerator, SDU belastingsoftware, Loket salarissoftware, Alure-CRM.
Profiel
Functietitel:
Vestigingsleider/bestuurder/partner middels aandelenoverdracht
Organisatorische positie:
Vestigingsleider/toekomstig partner. Zelfstandig leiden van de eigen vestiging en het bieden van ondersteuning aan andere vestigingen. Verantwoordelijk voor de aansturing en begeleiding van 6 medewerkers. Eindverantwoordelijke voor alle klantendossiers van de eigen vestiging. Het is de bedoeling dat (een deel van) de aandelen wordt overgedragen.
Functiedoel:
Managen van de vestiging en leidinggeven aan medewerkers teneinde klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Groei van de vestiging.
Kerntaken algemeen:
? Managen van de vestiging;
? Aansturen van medewerkers en regelmatig voeren van overleg;
? Onderhouden van klantencontacten;
? Reviewen van klantendossiers;
? Maken/reviewen van jaarrekeningen;
? Doen/reviewen van belastingaangiften;
? (Fiscaal) advies, ook aan andere vestigingen en hun klanten;
? Ondersteuning van andere vestigingen;
? Doorontwikkelen van vaktechniek en onderhouden van modellen;
? Uitvoeren van kwaliteitscontroles/dossierreviews bij andere vestigingen;
? Planning van de werkzaamheden/resources;
? Marketing en Acquisitie
? Personeelsmanagement;
? Voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken.
KPIs:
Worden afgestemd op basis van persoonlijke targets en groepstargets.
?
Profiel:
? Minimaal HBO werk- en denkniveau;
? Minimaal 10 jaar ervaring in MKB fiscale dienstverlening (accountant, fiscalist);
? Ondernemer;
? Leidinggevende ervaring en peoplemanager;
? Brede fiscale kennis;
? Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
? Manager die mensen kan motiveren om zich te ontwikkelen en te ontplooien.
? Kennis en ervaring van accountancysoftware.
Kerncompetenties:
1. Professionaliteit: Doen wat je zegt en zeggen wat je doet, zowel intern als extern. Afspraken nakomen en duidelijk communiceren over de inhoud, voortgang en eventuele blokkades bij het verrichten van werkzaamheden.
2. Betrokkenheid: Zich verbonden tonen met de taak, het vakgebied en de organisatie (zowel de eigen vestiging als de franchiseorganisatie als geheel) en op basis hiervan anderen stimuleren. Actief meewerken aan verbetering van de organisatie en de producten.
3. Collegialiteit: Helpen en ondersteunen van collegas (inclusief franchisenemers) en rekening houden met hun behoeften en belangen. Participeren in activiteiten voor collegas die worden georganiseerd.
Overige competenties:
1. Initiatief: Het handelen uit eigen beweging en niet na opdracht van anderen;
2. Klantgerichtheid: vlot, efficiënt en op persoonlijk wijze inspelen op uitgesproken en niet uitgesproken behoeften van klanten;
3. Communicatief: Het effectief en overtuigend kunnen communiceren, intern en extern in onderhandelingssituaties, leidend tot overeenstemming en acceptatie bij beide partijen;
4. Vakkundig, analytisch en gestructureerd;
5. Resultaatgerichtheid: Het zich richten op het daadwerkelijk realiseren van beoogde resultaten, en niet opgeven totdat deze doelen bereikt zijn;
6. Mensgericht, makkelijk in de omgang;
7. Hands-on;
8. Stevige persoonlijkheid;
9. Commercieel.
Ziet u mogelijkheden reageer dan, wij komen graag met u in contact.