Dit product (de zgn. Oranje gadget) was in 2012 een landelijke hit tijdens de Europese Kampioenschap voetbal en geniet landelijke bekendheid. Na een zeer succesvolle introductie van dit product in de zomer van 2012 constateren de aandeelhouders dat zij zelf geen tijd hebben om de markt verder open te maken om het product als een structureel, doorlopend (actie)product weg te zetten. Tegelijkertijd zien zij dat er absoluut potentie is om het product verder uit te bouwen.
Wat bieden we aan:
- ontwerpdocumentatie: een 3D model in software van de Oranje gadget, een zogenaamde stepfile op basis waarvan de matrijs is gebouwd, diverse pdfs met maatvoering van de Oranje gadget
- modelbescherming voor de Oranje gadget binnen de Benelux
- merkbescherming binnen de Benelux voor twee merknamen
- de Oranje gadget matrijs, klaar voor directe productie en bij vakkundig gebruik geschikt om nog tussen de 50 en 100.000
Oranje gadgets te kunnen produceren (hoogwaardig aluminium C330R, kostprijs 40.000,- excl. BTW)
- website (het aantal bezoekers kende een piek van rond de 20.000 op de dag dat de Oranje gadget hype benoemd werd via het AD en radio 538, daarna lag het bezoek rond enkele duizenden per dag) 4/8
- Facebook pagina met 4.075 likes
- Twitteraccount
- domeinnamen
- bestand met alle klantinformatie en contacten, zowel consumenten als B2B
- een voorraad van zon 4.000 Oranje gadgets
- een voorraad van zon 200 kartonnen dozen (1 pallet)
Het product is momenteel alleen in NL verkrijgbaar maar er is interesse getoond uit heel Europa.
Zeer uitgebreid informatiememorandum aanwezig en op aanvraag beschikbaar.