Je eigen advies- en administratiekantoor? Sluit je aan bij een landelijk bekende formule!
Een uitstekend concept voor zowel bestaande kantoren als voor ervaren finance professionals!
Als franchisenemer ondersteun je het midden- en kleinbedrijf bij het voeren van de salarisadministratie en financiële administratie, de belastingaangiften, het opmaken van de jaarrekeningen en het geven van financieel gerelateerd advies. Je bent een sparringpartner voor ondernemers of managers. De nadruk ligt op het persoonlijke contact en het in begrijpelijke taal uitleggen van de cijfers.
Waarom aansluiten?
Om succesvol te zijn in de huidige markt is het belangrijk om voortdurend bezig te zijn met het vernieuwen en verbeteren van je dienstverlening. Sluit je aan en profiteer van:
Een professioneel, succesvol concept gebaseerd op abonnementsvormen
Uitstekende infrastructuur die normaal pas mogelijk is bij een kantoor van 20 medewerkers en waarbij een gemiddeld kantoor direct 10.000 bespaart
Onderlinge samenwerking met andere vestigingen
Profilering als volwaardig en landelijk werkend kantoor met verschillende disciplines
Training en ondersteuning bij de start van je eigen vestiging
Helpdesk voor financiële, fiscale of operationele vragen
Ondersteuning bij de acquisitie van klanten (genereren leads, marketing)
De professionele infrastructuur bestaat o.a. uit:
Toegang tot administratieve software (o.a. AccountView en Twinfield) vanaf iedere werkplek.
Koppelingen met jaarrekening-, belasting- en salarissoftware zijn aanwezig
CRM software, inclusief urenregistratie en documentenbeheer
Internetboekhouden met analyse van cijfers voor klanten
Online salarissoftware met HRM functies